Pedoszosok

Pedoszosok

Egy hosszú januári nap

2023. február 07. - kissat

A január tizennyolcadiki napom, azaz a szerdai nagyon hosszú volt, mivel sok minden történt velem.

Reggel 7-kor kikeltem az ágyból és bepakoltam a táskámat. Ezután elmentem a fürdőszobába fogat és arcot mosni. Utána felöltöztem az iskolai ruhámba, kifésültem a hajamat, megtisztítottam a szemüvegemet és 40-kor elindultam, és 45-re ott voltam a barátnőm házánál. 50-re be is értünk az iskolába, és egészen 14:05-ig ott voltunk. Hazának bementünk a Coopba, és én egy görögdinnyés Topjoyt vettem. Aztán siettünk haza, mivel nekem mennem kellett fogorvoshoz. Otthon gyorsan lepakoltam a cuccomat, és elmentem fogat mosni, mivel 15 órára kaptam időpontot. 14.30-kor elindultam. Odaértem, és nem volt odabent hely, így vártam kint az utcán körülbelül 10 percet. Amikor beértem a váróba, akkor nem sokkal be is hívtak. Miután kész lettem akkor nagyon húzta a fogamat a húzás. Ezután elmentem a cipőshöz, hogy a bakancsomon lévő cipzárt megcsináltassam, mivel letört, de az volt kiírva az ajtóra, hogy rögtön jövök, de vártam előtte 5 percet, viszont nem történt semmi, így elindultam haza. Otthon gyorsan összepakoltam az edzésre, és siettem, mivel egy kicsit késésben voltam. Szerencsére időben odaértem, és azonnal nekiállam átöltözni és vizet tölteni. A tréninget 5 perc futással kezdtük, és az idő nagyon lassan telt. Miután letelt, fájt a térdhajlatom, így egy kicsit hengereztem. Utána következett a labdakezelés, az ütés és a nyitás. Az utolsó 30 percben játszottunk. Miután vége lett az edzésemnek mentem megetetni a hörcsögjeimet és a kutyámat. Mivel otthon nem volt vacsora, apánál ettem krumplis tésztát. Az estebéd után elindultam haza. Ottho lepakoltam és egy kicsit pihentem, és megint megvacsoráztam. Utána pedig bekapcsoltam a tévémet, és néztem. Egy kis idő után elmentem fürödni, és utána megírtam a házikat, és mentem lefeküdni. Néztem a televíziót egészen addig, amíg el nem aludtam.

Számomra ez a nap hosszú és forgalmas nap volt mivel sok dolog halmozódott fel.

Készítette: Állatszerető

A bejegyzés trackback címe:

https://pedoszosok.blog.hu/api/trackback/id/tr5218043710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása