Pedoszosok

Napi

2023. február 03. - kissat

Kedves olvasók! Sokat gondolkodtam, hogy a mai napon miről írjak nektek, míg végül úgy döntöttem bemutatom, miképpen telnek nagyrészt a mindennapjaim J.

Hétköznaponta 5:30 és 5:45 között ébredek fel. (Minden nap este kiválasztom, másnap mit vegyek fel, ezért szerencsére azzal már nem kell foglalkoznom reggelente.) Miután átöltöztem, megcsinálom a leheletnyi sminkem, ezt követően a hajamat is. 6:15 körül végzek is mindezekkel, majd reggelizek. (Tudom, hogy sokan ilyen korán nem tudnak enni, viszont nekem ez már a napi rutinom része, egészen elsős korom óta.) 6:30-kor indulok el otthonról, a helyi buszmegálló felé. Félúton megvárom az egyik barátnőmet, s onnantól együtt megyünk tovább. A busz általában 6:47-kor meg is érkezik, és kezdetét veszi a fél órás út, ami alatt soha nem unatkozunk, mindig van valami közös témánk, így hamar elmegy az idő. Mikor megérkezünk Zalaegerszegre, a Jézus Szíve templomnál leszállunk, elköszönünk egymástól, s egy negyedórás séta után, amit leggyakrabban zenehallgatás kíséretében teszek meg, meg is érkezek az iskolához &.

7:40 és 7:45 között érek be a terembe, s kezdetét is veszi a nap. Órákon s szünetekben egyaránt megmarad a jó kedvünk, sokat nevetünk, szerencsére sosem hal ki a beszélgetés, hiszen középiskolában szinte lehetetlen, hogy ne legyen téma. Mindig történik valami vicces, érdekes, furcsa, amit egyből megosztunk egymással J. Hétfő és péntek kivételével 14:05-kor végzünk. Ilyenkor vagy elsétálok az Interspar-hoz, vagy helyi járattal elmegyek a buszállomásra. A döntésemet főként az határozza meg, hogy milyen nehéz volt a napom.(Ha fáradt vagyok, ebből adódóan nincs kedvem sétálni, akkor inkább a buszt választom. J)14: 45 valamint 14:50 között szállok fel a buszra, ahol a helybeli barátaimmal együtt töltöm a hazafelé vezető utat.

15.30-kor érek haza, megebédelek, plusz egy kisebb pihenést követően nekiállok tanulni 4 órakor. A mennyiségtől függően végzek vele. Ez leginkább 6-8 óra közötti időszak. Szabadidőmben szívesen rajzolok, festek, olvasok. 7-kor megvacsorázok, ezután ha időm engedi, edzek. Ezeket követően fürdök, elvégzem az arcápolási rutinom. 8 órakor végre ágyban lehetek újra, egy forró tea kíséretében, illetve az aktuálisan kiválasztott filmmel vagy sorozattal. Még alvás előtt telefonon beszélgetek a más iskolákba járó barátaimmal, végül pedig este 10 környékén elalszom.

Ez lett volna az általános napi rutinom. Nyilván vannak napok, mikor eltér, mert épp egy barátommal megyek délután valahová és hasonlók, de többségében ilyenek mindennapjaim. Remélem nem volt túl unalmas, kívánok mindenkinek csodaszép napot!J

Frézia|

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.