Pedoszosok

Pedoszosok

Az orosz-ukrán háború

2023. február 04. - kissat

Már egy ideje éreztem, hogy lesz valami. Csak azt tudom hangoztatni, hogy ez a világ megérett a pusztulásra. 

Állandóan a Twittert bújom, és nézem a legfrissebb híreket. Azért a Twittert, mert most jelenleg az lett az elsődleges forrás... na meg a Tik - Tok. Az Ukrajnában rekedt emberek percenként tesznek közzé videókat a pusztításról, amit én szörnyülködve szoktam végignézni. Azok, akik ezek után azt kommentelik, hogy az ukránok megérdemlik ezt a támadást, azok nem emberek. Nem értem, hogy hova jutott a világ, nem érzünk egy kis empátiát se. Jó, hogy amikor Szíriát bombázták, nem szóltunk semmit. Hát kérem én akkor is szörnyülködtem és sajnáltam az ott élőket. Nem mindenki egyforma, de mindenki ember. Még egy kutya is empatikusabb tud lenni. Elvesztettük az értékeinket, és sokan csak magukra gondolnak. Becsmérelnek, bosszút állnak másokon.

Én még az orosz népet is sajnálom. Sajnálom, hogy ennyi éven keresztül elnyomásban tartotta őket egy rendszer. Ha most kimész ott tüntetni, azonnal sittre vágnak. Ha másképp gondolkozol, ugyancsak sittre vágnak.

Egyik nap azt olvastam, hogy az orosz oldalon azok a követelések vannak, hogy Ukrajnában ne legyen semmi fegyver, valamint az Unió az atomfegyvereiről mondjon le. 

Most gondoljunk csak bele? A nyugat és Amerika mikor fog ebbe beleegyezni? Soha a büdös életbe.

Így a második béketárgyalás is csődöt fog mondani, és a háború pedig folytatódni fog.

Az biztos, ha nem egyeznek meg pár héten belül, akkor az egész világ egy katasztrofális globális válságba fog kerülni. (Természetesen ha nem vetik be az atombombát, mert akkor szerintem ezeket a sorokat már úgyse fogja olvasni senki)

Én csak abban reménykedem, hogy Oroszországban hátha lesz egy nagy ellenállás és térde kényszerítik Putyint.

Már az írástól is elment a kedvem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pedoszosok.blog.hu/api/trackback/id/tr2418041462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása