Pedoszosok

Pedoszosok

Egy átlagos napom

2023. február 05. - kissat

Sokan kérdik, hogy nekem mégis hogy van a sport mellett időm a tanulásra, sokan nem értik, ezért úgy gondoltam most meg mutatom.    

Reggelem mindig egy ébresztővel indul, ami általában hat órakor szól. Egyből kezembe kapom a telefont, és megbizonyosodom arról, hogy nem aludtam el. Majd kipattanok az ágyból, és kiválasztom az aznapi szettem, ami általában a sportos irányzathoz közelít. Ezt követi a fürdő. Itt töltöm ilyenkor a reggeli időm nyolcvan százalékát.

Itt először is sor kerül a hajamra, amit általában csak kivasalok, majd ezt követi az arcápolás. Ha ezekkel mind megvagyok, felkeltem a húgom, akit én szoktam vinni reggelente iskolába. Összerakom a táskám, segítek a húgomnak, majd elindulunk. Először őt viszem el suliba, aztán felszállok én a buszra, majd nyolc perc buszozás után leszállok a buszról, és körülbelül 5perc séta vár rám a suliig.

Beérek, végigülöm az órákat és várom, hogy kettő óra legyen, de ez hamar el is jött.

Suli végeztével el is indulok a buszra. Itt sokat nem kell sétálnom, mivel a suli elől indul a busz. Viszonylag hamar le is érek. Negyed négykor kezdetét veszi az edzés, aminek öt órakor vége is van fél hat között otthon is vagyok. Hazaérés után első dolgom a fürdés. Szeretek nyugodtan, higgadtan nekiállni tanulni, hiszem fürdés után ez következett. Ha a tanulással készen vagyok, kimegyek vacsorázni és általában fél kilenckor elmegyek lefeküdni. Egy óra telefonozással töltöm a maradék időm, itt általában válaszolok barátaimnak, és a tiktok is pörög a háttérben. Majd tíz óra tájékán el is megyek aludni.

     Így telik egy napom nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pedoszosok.blog.hu/api/trackback/id/tr2718042050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása