Pedoszosok

Pedoszosok

Egy átlagos nap

2023. február 09. - kissat

 Ma reggel kilenc órakor keltem fel. Megmostam az arcomat, majd felöltöztem és megreggeliztem. Aztán elmentem fogat mosni, és elmentem megetetni a macskámat és a kutyának. Majd bejöttem az udvarról és a nyuszit is megetettem. Utána nekiálltam tanulni, és amikor végeztem, segítettem anyukámnak főzni, felsöpörtem, majd a szobámat kezdtem el takarítani és ágyneműt cserélni, aztán kitakarítottam a nyúl almát, cseréltem neki vizet és adtam neki enni.

 Délben ebédeltem, aztán utána neki álltam sorozatot nézni. Három óra körül elmentem a barátnőmmel beszélgetni és kutyát sétáltatni. Majd hazaértem, és ettem egy almát. Aztán nekiálltam olvasni a Velünk véget ér című könyvet, ami egy Lily nevű lányról szól, aki végignézte, ahogy az apja folyamatosan bántalmazta az édesanyját, és ezt még felnőtt korában sem tudta feldolgozni teljesen, aztán találkozott Ryelal az orvossal, aki felkeltette érdeklődését, majd megváltoztatása Lily életét. Utána a húgommal játszottam, és újra nekiálltam tanulni.

 Elmentem fürdeni, aztán elpakoltam a suliba és előkészítettem a ruháimat másnapra. Elmentem fogat mosni, és elkezdtem sorozatot nézni, a Pompombrigádot a Netflixen, ami egy előkelő magániskola pompomlányainak triója újjáéleszti egykori osztálytársaik zaklatásellenes klubját. Összefognak, hogy harcoljanak az igazságtalanság ellen ebben a tini thrillerben.

Elmentem még enni aztán utána lefeküdtem aludni olyen 11 körül, mert reggel hatkor kelek.

A bejegyzés trackback címe:

https://pedoszosok.blog.hu/api/trackback/id/tr6218045566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása